AVATAR

Tjenna ! Kom precis hem från beccaandgabbi.
Idag så såg vi Avatar på bio, så otroligt sevärd !
Coolt med 3D också;) Men det är ju så att jämt när jag är på bio ska jag göra bort mig på något sätt.
När jag skulle precis sätta mig så hade min väska åkt bak, och då bad jag gabbi flytta fram den så jag kunde ta ner stolen för jag hade massor med andra saker i händerna. Och så blev det något slags missförstånd så stolen åkte upp igen och jag satt mig nästan på golvet och gav mig ifrån en litet gallskrik x)

Efter filmen drog vi hem till tvillingarna och käka middag(döhungrig)
Här kommer lite coola bilder på oss i dom coola 3D-glasögonen ;)
Ser ut som jag har ballonghuvud , men sitter mycket närmare än dom xD
Oseriöst är kul, det jag har och säga.
 








 Hehe japp...

/mt<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0