NYÅR

Godmorgon alla ! Somnade igår halv sex och vaknade halv två =)
Vi ska snart träffa LYM.
Tänkte lägga upp lite bilder från igår=D ( bilderna på fyrverkerierna blev tyvärr suddiga )

 STOCKHOLM!!!



 Den var jätte fin i verkligheten =)

1....2...3... 2010 !!!!!!!!




 Yvve och leffe står och kollar på dom vackra pangande sakerna uppe i luften , Moa är skiträdd, och jag är skit glad för jag har fått champagne i mig... Plus fryser som en jävla gris ! HAha.

Gumman va rädd...(A) och jag var skit glad !








Sen hemma....

Jag blev full på min cocacola...

 

/mt










Kommentarer
Postat av: mikaela

Jättesöt klänning!



tack själv:)



kramar mikaela<3

2010-01-04 @ 13:39:28
URL: http://michisa.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0