BLEV TROTS ALLT NÅT ATT ÄTA..

Gokväll på er.
Idag har jag mått mkt bättre än va jag gjorde igår så skönt det.
Efter skolan blev det en sväng hem till Mempa, sen blev det Dramaten för pappa och mig vid sjutiden..
Och jag ville ju inte hänga med men ibland så måste man =D Var någon komedi grej.
Det slutade vid ungefär halv tio och då åkte pappa och jag runt och FÖRSÖKTE hitta nåt ställe att käka på men allt var antingen helt fullpackat elr stängt.
Så det slutade med Mc'donalds vid elva =D

Outfit för denna dag :

 Rolig mun jag hade på första bilden =D

/mt

 


Kommentarer
Postat av: Sis

oh mitt favolinne!

2010-06-05 @ 11:17:49
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: ralle

fin ! :)<3

2010-06-05 @ 12:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0