BLIR EN SÅN HÄR ↓

Det vanligaste och konstigaste smeknamnet : Vanligaste smeknamnet är väl Madde, och det konstigaste.. det är nog Gudrun !
Hur tror du att du är om 5 år: Ganska självsäker och tuff ;)
Vad har du för mobil: En ganska dålig Iphone för tillfället =)
Hur många timmar per dag använder du datan : Oj.. kanske 8-10 timmar per dag.
Vad är ditt favoritband: Det är BFMV och det kommer det alltid vara ! Finns många bra andra.
Kan du klara dig utan musik en hel dag: Hehe oh no..
Är du förlovad: Jadu...;)

Vill du ha barn nu: Nej, det vill jag inte =)
Vad vill du göra just nu: Sitta på mitt fawoställe i Nynäshamn och dricka cola..
Älskar du alla i din familj: Ne, tyvärr.
Gillar du livet: Jag tror jag kommer göra det sen.
Vad var ditt drömjobb när du var liten: Haha lastbilschaffis och...nakenmodell x)
Vad är livets mening: Att leva för dom man älskar tror jag, och leva bra själv såklart=)
Dagens bild :

 Haha ! ''Jag blev full på min coca cola...''

/mt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0