CRASH !

Tjena !
Småläskigt detta....
Men pappa hade åkt på sockenvägen och då var det en bil som såg ut att jaga en annan bil.
Men den hade tydligen fastnat i dragkroken och fick en chock så han forsätte att gasa på så kvinnan i andra bilen åkte upp i ett hus =S
Det kom fullt med polisbilar, brandbilar och ambulanser och fullt med folk.
Men man tror att mannen var drogpåverkad.
Mannen hoppade iaf ut ur bilen , la sig ner på marken och bara skrek ''Låt Mig Vara!''

Det såg lite värre ut än vad det gör på bilderna..







Snack med folk och polisen blev det också.

Så träffade jag på Gabbi som såg mig=) 

Hemskt när sånt här händer...

/mt


Kommentarer
Postat av: hampii

oj!!!

2010-05-27 @ 20:43:22
Postat av: Judit

idag?!?! ikväll menar jag?

2010-05-27 @ 21:27:28
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0