LITE KUL SÅDÄR

Hejsan fina vänner !
Har kommit hem för ett tag sen, ligger och kollar på tv och katten gosar med min fot..
Vi hade det king igår ! Tog en massa konstiga och roliga bilder, kollade film ( Cube Zero ) ganska obehaglig men inte lika läskig som man trodde att den skulle vara.

Jag blev så himla orolig imorse.. det hade hänt något på blogg.se och när jag gick in på min blogg så stod det att den inte existerade ! :O
Så det var verkligen inte kul...började planera vad min nya blogg skulle heta.

Här får ni iallafall lite bilder !





Galen!






































Ha det fint sålänge !
/mt



Kommentarer
Postat av: Bella

Ofta att du inte la upp den med stora ögon!! :O <3

2010-10-02 @ 18:48:39
Postat av: Bella

Nu är den där! :D

2010-10-02 @ 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0