SRY... :P

Hej!
Har inte haft tid att blogga på ett tag pga överdrivet med läxor!
Idag slutade vi vid elva så jag och Madde gick hem till mig och lyssnade på musik och så. Sen kom Emelie (som slutade 12 ist.) och då lagade vi lunch. Pasta med pesto och hackad grönsaker bara…
Men Madde hade splelat sina emo-låtar hela eftermiddagen så vid lunchtid hade jag och Emy ont i huvudet. När hon inte kunde sluta sjunga på dom så låste vi in henne i garderoben (för hennes eget bästa!)… Till en början var det ingen fara och hon sjöng på sina låtar och vi slapp höra det. men sen fick hon utbrott och började skrika och mumla på finska och kinesiska (asså, fejk då)! Till slut hörde vi ett karate-rop och en duns. Sedan: aaaaj!! HAHAHA… när vi låste upp dörren hade hon tagit mina jeans som en mantel, min mössa som jag sydde i fyran på huvudet och mina strumpor på händerna. -.-
Just nu sitter jag och Emy bara vid datorn. Madde åkte för ett tag sedan. Jag ska förlja Emy en bit på hemvägen så jag måste gå.
// Bella


Kommentarer
Postat av: Micaela

från vadå menar du?

2010-10-22 @ 19:53:32
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Micaela

haha jo eller hur,för de va du först i världen med eller?

2010-10-22 @ 21:41:46
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0