CAPS LOCK


Hallojs!
Nu ska ni få veta.... Jag skriver ju jämt mina rubriker med stora bokstäver och då trycker man på Caps Lock =)
Coolt va ?

Bella och jag har varit ute i Fituna och sovit över , nice var det! =)
Och den där jävla colan man jämt ska bli så hög på...



Ikväll blir det att päsa, käka B&J ! Är jävligt seg ändå.






Japp...




Lysande saker i mörkret...

 Sexigt !




Blåa och röda laget!






Mysigt



Tycker det ser riktigt härligt ut med valet av mina kläder , jätterosa och härligt rött !
Skär sig lite va?

/mt =)


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 15:18:13
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0