PLANER FÖR HELGEN

Lite planer har jag skaffat på mig iallafall för denna helg, känns rätt bra helt ärligt !
Gillar att vara lite uppbokat ibland.
Så senare ikväll kommer nöten och hämtar mig (hoppas jag) så sover jag hos honom ikväll, farsan kommer
och hämtar mig imorrn runt halv elva så drar vi till farfars lägenhet i Hagsätra och möter upp Lena&Benke och snackar lite.
Senare blir det förmodligen att åka lite fyrhjuling, och sen på kvällen ska jag vara barnvakt !
Med Mempa!
Sjukt kul faktiskt, till min lille brorson ^^
På söndag ska jag börja städa ut rummet.... det ska målas om och köpas nytt. Behöver fan det alltså, sover aldrig där längre lixom, vill gärna börja med det igen.
Någon bild på mig =D
/mt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0