LITE ROLIGT

Vänster eller högerhänt - Höger

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Javiisst
2. Tror du på kärlek? –  Jo det gör jag
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ne faktiskt inte, det e roligt med barnkärlek !
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Beror på vad man menar med krossat, inte fått det krossat med någon jag varit tillsammans med !
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Ingen aning, inget jag vet om =OJag e snell..
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?  Hehe nej nej, men det finns ju något som heter kompiskärlek?
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Varit lite småkär kanske..
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?  Hehe nejnej, har ju ett ;)
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? –  Maybe Baby ?!
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nje, men kanske andra =D
Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - Hihi I'm a golddigger ! Nej men kärlek e viktigt =)
2. cider eller öl? - Ehm... möjligtvis cider, kanske öl.
3. Dag eller natt? - Natten
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande (för det är mysigare)
5. Tv eller internet? - Internet för man kan se tv där också..
6. Pepsi eller cola? - Pepsi såklart
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Beror verkligen på humör, är inte en sådan som festar loss hejvilt heller =P Men alltid kul med en liten snaps+nubbevisa ^^
8. Färgfoto eller svartvita? - Båda faktiskt
9. Telefonkontakt eller face to face? - Fejs to fejs, inga missförstånd då !
10. Bilddagboken eller myspace? - Inget av dom , hade bdb förut men kom aldrig på hur man la in bilder..

Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Nje, men hittad efter 10 min efter kanske =)
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Alla har dåliga dagar, right ?
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Mjo, men inget jag kommer på nu för jag är en bra smart-val-människa !
4. Har du hoppat bungy jump? - Aldrig.
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Mjo , eller inte på någons annans risk utan meregen+familjens.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – Hehe nästan
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Ne , varför det ?
8. Har du nånsin gått på bio ensam? – Nepp, btw.. ska på bio imorrn =)
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Many times

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - Ja...alltid kul med sällskap.
2. Är du glad? –  För tillfället helt okej.
3. Är du fundersam? – Hmmmm..
4. Är du uttråkad? - Lite men dillchipsen är goda så det e kul
5. Är du tysk? – Nein =)
7. Är du italienare? - No
8. Är du fransk? - Pas ^^
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej, inte längre
10. Gillar du någon just nu? Min poel
Om dig
1. Namn? Madde padde
2. Var bor du? - Hos killen
3. Hur många barn vill du ha? – kanske två små knottar
4. Vill du gifta dig? Sen
5. Rullar du spaghettin eller skär du den? - käkar det nästan aldrig, kladdar bara ner mig..
6. Har du ätit sushi? – Bara från ICA, den var...äcklig.
7. Favoritglass? - Sen liten har jag alltid älskat SOLERO EXOTIC men annars kanske Ben'n'Jerys
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Ehm, tror det finns Frosties
9. Personlighet - Rolig, bäst och cool
10. Vad vill du bli när du blir stor? Jag är 15 , jag vet inte..
Fyra Grejor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Hehe senaste gången blev jag och killen stoppade på moppen... men dom jagade oss inte =(
2. Har du en hund? - Nej, cats =)
3. Sover du helst själv eller med någon? Men någon är myspys
4. Tror du på spöken? För mig finns inte spöken, bara andar eller själar.

Skulle

1. Skulle du vilja vara längre? Hehe ne det är bra.
2. Skulle du vilja väga mer? Nejpejslejdej(nej)
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? Har ingen pepsi hemma så... men om jag hade så vem vet =)

Kan
1. Kan du röra på öronen? - Nej =D
2. Kan du slicka dig på näsan? Javisst
3. Kan du kolla i kors med ögonen? skålatr
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Alla kan lita på mig
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? OM jag är sur ja.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Beror på hur festen är
7. Kan dina vänner lita på dig? Men ja.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej, tack.
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jadå, men hade problem med det förut ^^
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Jööö, lite.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jaaaaaaaaaaa
3. Har du syskon? JAaaaaaAAAa
4. Har du ljugit på någon fråga ? Nej, vad är vitsen med det ?
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Har dom säkert
6. Har du varit full den här månaden? Nejs
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Börjar bli..
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nepp, man kan inte borsta tänderna och äta chips samtidigt.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Av misstag, haha det var kul.
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej...men...3 . Om det gills =)

Vem
1. Vem älskar du?  Vännerna, och pojkvännen och alla som tycker om mig =)
2. Vem kan berätta allt för dig? Alla
3. Vem vill du bli full med? Typ.... Erika =D

/mt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0