NYA CONVERSE BEHÖVS !



Tjena, igårkväll satt jag i timmar och leta efter converse men inte fan hittade jag det jag ville ha.
Så jag gick in på den ''riktiga'' sidan och testade på o designade ett par =)
Nåt i den här stilen skulle kunna tänkas




Haha , jag var tvungen att skriva det där..

Vi hade idrottsdag på ip , tråkigt? Ja.
Har varit seg hela veckan och kommer säkert vara det imorgon oxå.
Min axel har varit öm hela dagen för sprutorna jag tog igår, vi får se hur det går med det.
Höres!

/mt


Kommentarer
Postat av: sis

Snygga!

2011-05-27 @ 10:33:55
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Gabbii

hahah, trodde först att det fanns några converse som det på riktigt stod kingeling på! :p

2011-05-29 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0