21 DECEMBER

Ja, mina fina vänner.. tre dagar kvar till jul.
Sitter och lyssnar på låten word up med Gun =9 en otroligt bra låt som sätts på hjärnan, tipsad av broder min=)
Har faktiskt sovit hos Mira inatt, sett film och bara myst =)

Vi hittar ju alltid på något roligt tsm , bra det =D
Jo, blev ju väckt imorse, såhär löd samtalet.

Mira- Madeleine, är du vaken ?
Jag- Mm..ZzZZ
Mira- Klockan är halv nio, ska vi gå upp?
Jag- Mm...
Mira- Madeleine, är du vaken ?
Jag- mm ...mjaa...
Mira- ska jag sluta tjata ?
Jag- Mmm..
Mira- Madeleine, är du vaken ?

Jag- Jaaa(otroligt trött)
Mira- Bra, nu går vi ner och ser vidare på filmen.
Jag- Mmm.. ( blev då uppdragen ur sängen)..

/mt



Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja såklart man längtar :D

2009-12-22 @ 10:35:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: zolyra

Tack så mycket!



Haha, låter som mig på morgonen det där :P

2009-12-23 @ 19:29:35
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0