She goes, leaving him alone, alone in the darkside...

Godmorgon på er ! Allt bra med er ?
Denna morgon var lite småjobbig , jag vaknade vid sju tiden och hoppade upp ur sängen.
- fan skolan börjar ju om ett tag ,och jag har inte ens hunnit sminka mig elr fixat håret ?! My god !
Sen när jag nästan typ hade gjort mig lite iordning så kom jag på att det var lördag =) hehe typiskt mig ;)
Så jag gick och la mig igen och vaknade vid tolv ist ;)'
Om ett tag ska jag träffa H.P och dra in till stan och köpa present till Memme o Bella K .

Veckans låttips: Cries in Vain- BFMV <3
En himmmlans bra låt, lyssnat på den varje dag =)

Men jag bloggar imorrn eftersom jag sover hos H.P ikväll<3
Puss <3



( jaja jag vet, men är faktiskt rosa tights;)
ser inte ut som det xD)


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mycket :D

2009-05-16 @ 13:27:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack va gullig du är ! :D

2009-05-16 @ 16:55:11
URL: http://hannqqs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0