Bella gästbloggar! :)

hej,hej allla..!
Nu är jag hemma hos Maddilu! Jag sov över förra natten och idag har vi inte några planer än men vi hittar väl på nåt... Igår såg vi melo-festivalen och sen satte vi på en film! Just nu så bläddrar Madde igenom alla låter på min phonie med sin hiphop-keps på. haha! Ska boka biljetter snart till bion som alla tjejerna ska se på onsdag! Percy Jackson and the olympians... den kommer nog att vara bra!

Filmen vi ska se

 Så jäkla skönt med sportlov nu! Jag har lovat mig själv att inte ha en enda dag när jag bara ligger halvdöd på mitt rum och ser på TV! Fast man saknar alla som man inte får träffa på en vecka nu...

Igår försökte jag lära Madde lite gitarr, hon har ju en gitarr men hon kan inte ett enda ackord... Hon vill ju kunna och ska typ ta lektioner sen men jag gav henne lite lektioner i förväg! Jag lärde henne G men det kunde hon inte ta snabbt så det blev dagis-G istället... Hon lärde sig också Em och Am, C och D och Bm och A7 (försökte hitta dom lättaste ackorden som den ändå gick att spela en låt med) Vi kom en liten bit på Halleluhja, och lite andra låtar!

Madde med sin gitarr!

 Jag!! <3

Kram Bella! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0