DADADADA


Godmorgon fuckers!

Sov i Fituna i fredags ju och vid fyra tidn kom mor & far och hämta mig =)
Det var så jävla king väder igår, satt o sola lite sen hjälpte jag Lena att ställa ut trädgårdsmöbler =D
Sen gick jag upp och la mig och sov....till M&P kom x)
Så duktig är jag.

Men en sak, hela dagen igår var jag sååååååååååå jäkla arg.
Asså på allt typ, så på kvällen var jag och Hasselnöten i 4 timmar !
Det var bara allmänt gött , vi gick runt ganska mycket och satt i Manne o snacka =)
Jag gick runt och sjöng lite sen och så såg vi våra egna skuggor och jag trodde det var två bävrar som gick runt och nattvandrade.

Men kom hem vid halv ett på natten iallafall och gick typ o la mig direkt, NÄSTAN.



/mt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0