EN SÅDAN HÄRA!

Heter du ?  Madde Torsson
Hur gammal e du ? 15 år är jag !
Vart bor du ? Stöckholm
Är du singel ? Jao
Saknar du någon just nu? Jaa, jag gör ju det...
Någon du inte skulle kunna klara dig utan ?  Skulle inte klara mig utan mina polers.
Är du duktig på matte? Nej, det kan jag inte påstå
Sov du ensam inatt? Yes..
Är du glad just nu? Det funkar just nu
Uttråkad? Lite =D
Vem gav dig en puss senast? Hmm, måste ha varit Erika i fredags.
Vem gav dig en kram senast? Pappa
Förebild? Shit, har ingen förebild direkt, men en person jag kan vara jävligt lik i sättet är bror min.
Hur många kontakter har du på MSN? Haha, 95.
Hur många har du varit tsm med iår? En person.
Ditt längsta förhållande? 2,5 år
Någon som förstår dig? Absolut, jag väljer vänner som accepterar mig för den jag är.
Och då förstår dom sig på mig.

Någon som du hatar ? Nja inte hatar. Kanske inte gillar.
Vem snackade du med i telefon senast ? Bellson!
Är du rädd för att bli övergiven? Mjo, finns väl ingen som vill vara ensam hela livet.
Svär du ofta ? Ja fan =D
Sjunger du i duschen? Kan hända
Är du en morgonperson? Hell no !
Skrattar du åt dina egna skämt? När jag är riktigt trött kan jag göra det =P
Vill du ha barn? Hade en period förut när jag ville ha det, men väntar nog ett tag.
Skulle göra plastikoperation om det var gratis ? Nej, faktiskt inte.
Har du glasögon/linser? Nene
Hör du bra? Njeeeaaaee...Nästa fråga!
Har du piercingar? Hade någon liknande sak i ögonbrynet förut och funderar på att ta igen men annars nu har jag i öronen =)
Syskon? Yes, en bror och två systrar.
För många vänner ? Man kan väl inte ha förmånga?
Rymt hemifrån? Ja, det har nog hänt ja..
Färgat håret? Yes, från platinaskalle till niggahuvud.
Bra självförtroende? I vissa tillfällen ja, men bättrar på det =)
Sagt ''Jag älskar dig'' till någon ? Yes
Dumpat någon? Jag är en sån som hatar o såra folk och få dåligt samvete, men ja.
Gjort något olagligt? Typ =O
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja det har nog hänt.
Somnat i skolan? Ett antal gånger ja.
Sovit en hel dag? Klart jag har=)
Brukar du titta dig i spegeln många gånger per dag? Jobbigt nog , så ja.
Drömde du inatt? Typ inte =O
Gillar du svart? Fawofärgen!
Litar du på folk? Måste känna dom då om jag ska kunna lita på dom.
Vem fick dig att skratta senast? Hasselnöt- Meckarn !
Vem fick dig att gråta senast? Vet inte riktigt.
Vem skrek senast mot dig ? Folk vågar inte skrika mot mig, jag är för tuff.
Humör just nu? Sugen på cola...trött och mätt. Så det blir nog helt okej humör =)
Fick du sms ifrån senast? Hannes !

/mt


Kommentarer
Postat av: Hasselnöten<3

vadå singel ? .... trodde ringen betydde nått ....

2011-04-10 @ 21:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0