.<

  Vad heter du? Madde
Hur gammal e du? 13 år
Vart bor du? Stockholm
Vilken hårfärg? Blont
Vilken ögonfärg?Typ blå-gröna
Hur lång e du? 1.71
Favvo-maten? Cimpas goa' Lasagne
Gillar du att läsa? Nää Fan
Metal eller Opera? Metal såklart :D
Många kompisar? Yees, många många
Favvo-glassen? Hmm, finns många som e goa, älskar blåbär och melon >!
Vill du gifta dig? Jaa det vill jag
Hur många barn vill du ha? Typ 2 st
Har du någonsin blivit jagad av polisen? Hehe nee
Har du hund? Neej,men skulle vara mysigt att ha
Sover du helst ensam eller med någon? Det beror på vem ''någon'' är....
Tror du på spöken? Ibland kanske
Skulle du vilja vara längre? Nää, nöjd med min längd.
Skulle du vilja ha sex nu? Haha...
Kan du suga? Kan jag väl....xD
´Skulle du vilja dricka dig full nu? Nää, dricker inte
Kan du röra på öronen? hehe nej, men skulle vara nice att kunna
Kan du slicka dig på näsan? Japp :) *STOLT*
Kan du kolla i kors med ögonen? Yees
Kan dina föreldrar lita på dig? Kan de väl...
Kan du låta bli att prtata på 4 timmar? Hehe ne det tror jag inte, kan inte ens hålla tyst i 5 minuter.
Skulle du låta bli att spendera pengar i en affär om du hade pengar? Kan jag väl, men skulle va tråkigt.
Har du någonsin ljugit för dina föreldrar? Jupp..
Din familj ? Pappa, två systrar och en bror.
Har dina föreldrar ljugit för dig någon gång? Har de säkert.
Har du varit full denna månad? Ehh, Dricker inte?
Har du tröttnat på dom här frågorna nu? Hyfsat , jahh
Har du kysst någon som är fyra år äldre eller mer? Hehe jepp..av misstag-
Humör just nu? Uttråkad...

:D

Kommentarer
Postat av: Karin

Men min msn adress är abc[email protected].. om jag tar det i ord?:D abcunderstreckkarinsnabelAhotmailpunktcom hahaha, amen du fattar;) är inne nu om du ska adda=)

2009-04-05 @ 21:51:02
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Karin

Nu ser jag vad som är fel! När jag skriver kommentaren så syns inte understrecket mellan "abc" och "karin":s så om jag tar det i ord igen så att du fattar : abc understreck karin snabela hotmail punkt com =)

2009-04-05 @ 21:52:24
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: sessah

Hänt idag söööötan ? ;D

2009-04-11 @ 20:03:05
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0