Mobbning ? NEEJ.

Godmorgon på er !
Solen lyser, mysigt ! Igår, fyfan vad varmt det var. Jiho !
Men idag ska det väl tydligen också bli varmt.

Tyvärr skrev jag inte igår för jag hade inte orken att blogga , men efter skolan igår så var jag och några polare i Fyren vid den stora läskiga gungan xD Näe läskig och läskig är den väl inte men så fort det blir hög fart så skriker man XD
Jag skrek ju som tusan så jag bara Shiit ! Jagf har fått BFMV röst ! Så började jag sjunga en Bullet låt (skrek) ;)
Var ganska lycklig då , men den försvann ju efter ett tag =(
Sen var det ju teatern, och vi snackade en hel jävla ****** halvtimme om att vi i teatergruppen mobbar en tjej som går oxå i vår grupp.  Mobbar ?!  No !
Hon håller hela tiden på och tafsar och rör oss , och då säger vi lixom SLUTA men hon forsätter, och det tycker vår teater lärare är mobbning :S
Okej  Okej, vi har väl fällt nån liten kommentar men fan heller att det är mobbning !
Blir lite förbannad på det där( och resten av gruppen tycker samma sak)

Aja nog om det, på kvällen blev det Talang, och senare Kill Bill. Vol. 2      som man har sätt ett antal gånger.
Men det blev också Ben och Jerrys !
Idag ska vår klass typ ha nån loppis i skolan för vi ska ju dra på klassresa till gotland . (måste samla in pengar)
 
Så ska väl möta upp Becca och Gabbi om ett tag.
Hare king !


 Läskigt ju !


 Mumms ! Ben & Jerry's !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0