Picnik fään !

Tjaa, allt bra ?
Idag var BoBo och Jullan över en sväng , lou va oxå med =) den söten.
Idag kommer väl min dag bestå utav att göra en massa läxor. Booooring.. Men det är ju ett måste =) What can I do ?
Jag börjar bli ett sånt här picnik.se/com fan.  Trixar och fixar med bilder jämt och ständigt där xD hehe
Ni har ju i för sig sätt aLLA bilder som jag gjort från picnik .
Nu har jag nått som jag verkligen vill köpa :D











 
 En Nikon D40

 Eller en Nikon D50


Nåt av dom, vi får se. Jag får helt enkelt spara ihop till en sån. Jag har börjat fota hyfsat mkt nu. Roligt Roligt !


Aja men nu ska jag ta och sätta igång med skolarbeten , Hörs ! Hare King !<3

Kommentarer
Postat av: sessah

de låter härligt de haha samma här;D ;D jag ska plugga för det mesta och umgås lite med släkten ;D har ditt lov varit bra då?=)

2009-04-13 @ 15:02:50
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0