Madde hissar och dissar =)

 Hiss !


Heron City's biosalonger:
I Love Heron's biosalonger ! Stort utrymme framför benen(mellan stolarna). Så himla bra, än och sitta skit trångt och måste ställa sig upp varje gång det går förbi folk.

Coca Cola: Vem älskar inte CC ?! Jag älskar det! Under hela sommarlovet och framtillnu har jag druckit skit mycket cola.
Nackdelen är väl tänderna som inte mår så bra av det men whatever ? ;)

 Diss !


Fanta Lemon : Vad fan ? alla säger att den är skit god och man måste pröva den och det gjorde jag ju idag.
Blää? Vad har ni för smak som tycker den är god ;)?
Haha. 
Dutch Fanta Lemon by Like_the_Grand_Canyon.


Mörk Choklad: Ska jag vara ärlig, efter två bitar spyr jag nästan. Får en äcklig eftersmak i mun sen =( Usch !

/mt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0