LITE SKIT OM MIG

1. Tre ord varför du sist spydde? - Mådde inte bra ?
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Jag sov i min sköna säng
3. Vad gjorde du för 30min sen? – Såg på bingolotto
4. Vad hände dig 1995? – Hade inte tillverkats då =D
5. Vem fick dig att skratta senast? – Skrattade faktiskt pågrund utav mig själv..
6. Vilken färg är din borste? – Röööd
7. Vad köpte du sist? – Julklapp till H.P och Cim
8. Vilken färg har du på din tröja? – En södertörnsåkar-tröja ;) svart och lite vit-röd.
9. Var förvarar du dina pengar? – Ja, i plånboken, slarvigt nog i jackan och så har jag en hel del i ett kuvert gömt i huset ;)
 10. Hur var vädret igår? – Kallt och snöigt !
11. Vad ser du fram emot? – Julafton för fan !
12. Snarkar du? – Nee, inte vad jag själv har hört och enligt andra är jag tyst som en mus .
13. Vad är 15? – En ålder som man får göra en hel del =)
14. Vill du klippa dig? – Nej, nu vill jag ha långt hår.
 15. Är du över 25? – Nepp, som tur e..Läskigt att bli vuxen..
16. Pratar du mycket? – Ja, det kan jag väl säga, men finns ju stunder där jag kan vara skit sur och då snackar jag inte på några timmar utan är helt inne i skrikmusik=D
18. Kollar du på O.C? – Njea, kollade lite förut.
 19. Har ditt namn ett ”x” i det? – M-A-D-D-E, nej det tror jag inte ?
20. Känner du någon som heter Steve? – Nej det gör jag icke =)
21. Hittar du på egna ord? – Haha faktiskt så gör jag det !'' Socidriftial'' är en gammal goding från mig !
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – Kanske ibland,beror på vad det handlar om.
23. Vad har du för mobil? – En Iphone 3G
24. Vem ringde dig senast? – Pappsen=)
25. Biter du på naglarna? – Ja, tyvärr. Jag ska lägga av-
26. Har du lockigt hår? – Nej, rakt har jag. Men ibaldn blir det vågigt men det åker genast bort med plattången. 
27. Vilken konsert var du på senast? – Takida !
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – Svårt att säga, många underbara vänner !
29. Hur många gånger har du svurit idag? – 1,2,3,4,5,6,7,8,... hmm några tusen tror jag.
30. Vilket ord säger du ofta? – "Gött'' säger jag ganska ofta. 
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - Haha, hell no ! Julafton ju!
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Antish
33. Vad borde du göra nu? – Gå och sova, men jag orkar inte xD
34. Har du något smeknamn? – Jo, Madde är väl väldigt vanligt , madd, maddisen , racy..Ja lite av varhje =D
 35. Sover du mycket? – Njaa, vanlig vardag kanske jag sover sex timmar innan det är dags att gå till skolan , men på helgerna/love så sover jag nästan hela dagarna !
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor –Shiit det måste ha varit Hip Hip Hora i skolan.
 37. När var du sist ute? – Helst seriöst, jag kommer inte ihåg, sovit bort den tanken.
38. Har du gråtit idag? – Faktiskt inte, förvånat..
39. Är du en glad person? – Ja absolut
40. Har du roligt nu? – Nej, är ganska uttråkad.
41. Vad äter du helst? – Ja, nästan allt !Längtar efter julbordet imorrn!
42. Vem var du med sist? – Mira
43. Pratar du i sömnen? – Nej.
44. Vem kramade du sist? – Hmm pappa ,I think.
45. Nämn den bästa personen – Mig själv ! haha nej, skulle sättas längst ner på listan.
46. Tycker du om någon just nu? – Ja
47. Vill du flytta? – Ja absolut!
48. Hur ofta borstar du tänderna? – Morgon och kväll
49. Är du egoist? – Hehe ne, kan jag inte påstå.
50. Gillar du att bada? – Love it
51. Skrattar du åt allt? – Jag skrattar åt det jag tycker är roligt
52. Vem får dig alltid att skratta? – Mira är en sån man skrattar åt ganska ofta! Ganska många faktiskt.
 53. Gråter du när du tittar på filmer? – Om den är riktigt sorlig så ja.
54. När grät du senast? Igår

/mt

Kommentarer
Postat av: ♥ CAROLINE ANETTE

sv; inga problem

2009-12-24 @ 12:05:10
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: Bella

Va fan Madde!! Jag som hade blokerat socidriftial!! (love ya' anyways) :P

2009-12-28 @ 01:19:58
URL: http://idabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0