Virrz och min dag :D

Tjena på er !//

Igår vaknade virran o jag typ vid halv nio. Fyfan såg ut som ett spöke när jag tittade i första spegeln jag såg.
Tidigt vafan !
Sen blev vi lite mer pigggggare så vi började spela Guitar Hero-World Tour! Jag ägde fasssst det var på morgonen :D
Men virrz ägde oxå jue.
Sen efter ett tag där efter så drog vi till Farsta och kollade runt. Jag köpte en T-shirt Den e fett nice :!
>Det var det enda som blev köpt.  Sen var vi på donken o så.
Sen blev det faktiskt inte så mkt mer gjort.
Såg ju på melodifestivalen sen då och dom bästa vann !
Sen såg vi filmen ''The Hot Chick ''
Den vafan as rolig ! Ni borde se den !
Måste faktiskt bara dra ett skämt !

Fråga: Varför kan inte hjortar ångra sig?
Svar: Gjort Är Gjort xD


Men ialllafaall Virrz och jag har haft jätte kul, ändå om hon äger mej på guitar hero.-
Hoppas vi träffas igen snart ! Vi ska iallafall ha skit kul i sommar :D Puss på deej !<3

Här kommer lite bilder från gårdagen:

 Opps ! den blev åt andra hållet men sak samma. Där var det ett par skor jag pröva . Fina va ?


 Sitter på donken !



 Bild på Virrz !




Min Fina T.shirt från Gina ! Men den bilden blev oxå upp och ned.

Puss <3!

Kommentarer
Postat av: gabbi

hej så snygg tröja, kan man köpa likadan?

2009-03-03 @ 15:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0