Jävla Mobil (!!)..'

Tja på er alla!/
Min fuck up mobil har blivit stulen, så nu har jag en annan konstig Nokia för tillfället. Det e mysko, för det går inte att ladda ner bilder på datan med den.- Så dom där bilderna på H.P och mej kan jag inte ladda ner. Men det får komma senare.

I fredags Var jag på Lets Dance:D Hur kul som helst ju;)  Fick ta kort med Laila Bagge, Magnus(Världens starkaste man ju;)) , och sen BlondinBella(Bloggaren)

Lill M jobbar ju där nu och då hade hon fixat gratis platser åt oss(Leffe,Yvonne och moa , Pappa och jag)
Hur snällt som helst ju;) Tackar Miccis!
I mars så blir det Viva La Egypten:P Man längtar till solen o så...Måste ju få lite färg xD

Vi la Höras!

Puss//-

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är JAG som stavar Miccis.

2009-01-26 @ 15:40:36
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha sorry;)

2009-01-28 @ 22:24:01
URL: http://racy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0