;-)

Jag minns varje stund första gången som vi sågs då du pussade min mun och jag fick väll ingen sömn
Varje dag tillsammans vi byggde ett liv jag gav dig allt jag kunde men du vände ryggen till
Jag minns varje stund första gången som vi sågs då du pussade min mun och jag fick väll ingen sömn
Jag kramar om min nalle och tänker på dig för hjärtat det känns tomt och jag längtar efter dig.
Livet går vidare man känner det så plågsamt tiden läker inga sår och dagar går långsamt
Som jag sa det är svårt för mig att glömma nycklen till mitt hjärta det var du I mina drömmar.
Dagarna är långa och tankarna är trånga vaknar ensam utan dig och aldrig kunna somna
Jag kramar om min nalle och tänker på dig för hjärtat det känns tomt och jag längtar efter dig.
Jag minns varje stund första gången som vi sågs då du pussade min mun och jag fick väll ingen sömn
Jag kramar om min nalle och tänker på dig för hjärtat det känns tomt och jag längtar efter dig
Livet går vidare man känner det så plågsamt tiden läker inga sår och dagar går långsamt
Som jag sa det är svårt för mig att glömma nycklen till mitt hjärta det var du I mina drömmar ♥


Kommentarer
Postat av: mmarris

fin blogg :)

2009-06-25 @ 12:36:33
URL: http://mmarris.blogg.se/
Postat av: Randy

Åh vad gullig text =)

2009-06-25 @ 13:19:22
URL: http://randys.se
Postat av: Anonym

ny sexblogg skriven av tre galna tjejer! sexblogga.blogg.se

2009-06-25 @ 16:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0