En Lördag Med Becca Och Gabbi :D

Heej Alla !
Igår sov Becca o gabbi över här, och vi hade verkligen skit kul:D Mkt skratt som vanligt när man e med dom(L)
På kvällen såg vi '' Se upp för dårarna'', hehe riktigt kul film. =)
Sen imorse så gick vi upp halv åtta för dom skulle dra och rida. Trötta kan man gott och väl säga:O
Sen efter dom hade dragit så gick jag och satte mig framför Tv:n och somnade.
Senare på dagen drog jag till farsta ocj köpte lite saker. En present till HP , och sen ett par skor till Mig=)



Lite pic. på gabbi och mig plus från gårdagen ↓



Gjorde MilkShake igår oxå =)

 Mmmm...Marabou !

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Roligt vi hade asså!<3 Need to do it again.

2009-05-11 @ 15:21:23
URL: http://peacebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0