Gotland blev toppen !

Tjenna bby;)
Ett tag sen, men har vart på gotland you know.
Det var verkligen skit roligt ! mysigt oxå;)
Men glömde laddaren hemma här i sthlm, och min mobil laddade ur första dagen =( Så har tagit massor med bilder på pappas mobil men dom krm snart =)
Idag så var jag hos becca o gabbi and were on their party=D
Roligt Roligt :D
Haha, deras lillasyrra Tilde gjorde en liten rolig sak i typ 40 MIN på mig !
Hon petade på mina bröst som sagt i hela 40 min, och medans helt oavbrytet sjöng hon:
'' Fem små apor hoppade i sängen, en ramlade ner och slog sitt lilla huvud.
Mamma ringde doktorn och doktorn svara
-inga apor i sängen får vara''.
Sedan började hon sjunga tuttarna ist för sängen xD
Haha alla asg:P(as garva)

Here's some pictures:

 EwE

 H



 gabbi o isa

 Me!

 Becca o Gabbi <3

 becca,gabbi o hannoo =D hi hi

Puss på er !



Kommentarer
Postat av: Bella

Snygga ben gumman :p

2009-05-31 @ 11:52:57
URL: http://peacebell.blogg.se/
Postat av: eve

hhaa elr hur!<33

2009-05-31 @ 17:47:08
URL: http://evelinalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0