BOWLING MED TJEJERNA !

Godmorgon Sverige !
Har verkligen inte haft nån tid att blogga i helgen !
Sov över hos Bella på fredagen , bowlade lördagen sen bort på middag hos MYL.
Så nu, klockan halv elva(tyckte nyss klockan var tio) tar jag och bloggar =)
Denna fina söndag ska Ullis, Bella och jag dra till globen. Det händer =)

Jo måste ju berätta om igår..
Tjejerna och jag var ju och bowla, skit kul blev det typ en timme senare för innan så träffade inte mitt klot en enda !
Så jag låg sist ett bra tag, sen kom jag upp till tredje bästa, sen ner igen till sist..
Gjorde faktiskt en strike ! Då skrek jag så hela bowlinghallen tystnade typ -.- Inte kul men blev så glad (A)

När vår tid var slut, och när vi precis hade tagit på oss skorna så såg vi Victor ! Sen Melker !
Så vi stod och tvekade om vi skulle gå till dom och spaja ;) Men blev konstigare än så..
När vi tänkte precis dra fick jag en kick och släpade Gabbi bort till killarna.. Gabbi och jag ville lite olika om det x)
Men iallafall, fick trevliga hälsningar och några andra bara kollande konstiga blickar som vändes bort fort.
Sen drog vi till slut !
Sen på t-banan vid trappan där hundra folk sprang upp och ner(jag skulle ner )
Trodde verkligen till 100% att Gabbi var bredvid mig så jag tog tag i henne..Men det var visst inte Gabbi utan en tant som tittade på mig som om jag vore helt dum i huvudet.
Ullis och jag fick ett DÖÖÖskratt kan jag bara säga. Usch.

 Suddig bild med Phonie och Bella kom med !

Haha det blev typ bara den bilden som togs xD

/mt<3

 


Kommentarer
Postat av: ullis

haha!! sant<3<3

2010-01-31 @ 11:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0