MINA FINA KÖP !

Tjena !
Vädret är piss, eller det har regnat hela dagen och man ser att det kommer bli hyfsat bra väder imorgon som är sagt också=)
Tror det här har varit den kallaste dagen jag har varit med om på sommarlovet ...

Ullared har det handlats på idag, och oh my säger jag bara ! Grymt stort, hann inte med att kolla på outleten eller nåt sånt, bara lite ;) Men fick stå i kö typ en halvtimme-45 min ute i spöregnet !
Hur billigt som helst så det var bara att köpa på sig en massa saker, känns great !
Här är lite bilder på mina köp :

  Två iPhoneskal

  Högtalare till Phonie, grym som fan !

 Laddare till Phonie

 Bobbys shampoo och balsam !

 Nagellack!

 Nya brillor !

 Väska


 Jeansleggins elr vad det heter =D

 Stärke medel och så naglarna växer snabbare !

tack för mig

'/mt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0