PERCY JACKSON

Tjena !
Filmen var grym !
En blandning av Harry Potter och Narnia tycker jag=)
Precis sätt Andra Avenyn nu på datan för missa halva avsnittet på tv annars för var fullt upptagen att baka Cupcakes =)
Ni får se bilder på dom imorn !
Inget blev köpt idag annars för mig .
Tror det är första gången jag inte gjort bort mig när jag vart på bio=D
Fast okej.. På tbanan då...

Var dö mycket folk så man stod helt ihopklämd, jag höll i Gabbi och Becca som höll i Bella =P
Det var helt tyst på tbanan, och helt plötsligt hördes ett knarrande ljud..
Jag fick ett asgarv.. Såklart.
Sen började Bella garva mer för hon tyckte jag såg ut som en hamster=P
Folk började titta, sen kom det ett litet gupp så jag ramla på Bella och Becca ner på golvet.
Så var det med det.




Var inne en snabbis på Cocoo =) Otroligt coola och fina prylar !

 Foki =D!

/mt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0