BELLA HÄR...

Hej!
Som Madde berättade så kommer jag blogga åt henne ett tag. Madde har det lite upptaget just nu och har inte så mycket att skriva om. Inte för att jag har det heller men här är mitt första inlägg iaf...
Igår sov Gabriella och Becca över hos mig... Vi såg mest på friends hela kvällen. Sen satt vi och kollade lite på youtube på olika videos! Vi kollade mycket på eminems musikvideos.
Jag älskar beautiful!!
Vi kollade även på lite trailers och saker....
Men runt 2 fick vi något slags pigg-ryck! Så jag och Gabriella satt och kollade på gamla foton och skolkataloger och skrattade åt allt möjligt... Pratade om allt!
När vi plötsligt insåg att klockan var kvart i 4 så gjorde vi oss färdiga och la oss.
Nu har dom precis gått så jag bytte om och nu sitter jag och kollar på how I met your mother på datorn. Jag väntar på att Gabriella ska komma igen och så ska vi ut och springa. Vi brukar springa varje söndag och idag så ska vi ta en kortare runda och försöka att inte gå alls! :D
Jag Gabriella och Becca förra året när vi bakade lussebullar... :)
aja, ska ut nu!
/Kram Bella

Kommentarer
Postat av: Madde

bra där ! jag somna oxå vid fyra..

2010-10-17 @ 14:47:43
Postat av: Gabriella

Vi får köra den nästa söndag.. <3 :)

2010-10-18 @ 17:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0