FÖR MÅNGA SKRÄCKFILMER



Hallå polers !
Regn som vanligt, men hoppas det blir gött väder imorrn eftersom det är midsommar !=)
Iallafall, iförrgår sov jag hos Mira som jag inte har träffat på typ ett halvår, kul som fan var det !
På kvällen där så drog vi och bada vid typ halv elva och gick hem i jätte blöta kläder så folk glodde...Inte konstigt alls, nej nej.

Och jag kan säga såhär att igår så var det en jävla skräckfilmsdag för mig, på morgonen hos Mi så såg vi Paranormal Activity 2, sedan The ring...
Senare på kvällen när jag sov hos Hasselnöten så såg vi också Rec.
Fuck säger jag bara.
Det hela blir för mycket för mig =S



Man kanske inte ser så bra men jag är....jätte blöt.
/mt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0