SEG I HELA KOLAN




Hejsvejs på er !
Är så himla seg i huvudet efter att ha sovit i två timmar för ett tag sen, och nu sitter jag och pluggar..
Pluggar lite No och Matte =)

Har en hel del prov om några veckor, och nu ska jag fan förbereda mig lite i tid!
Jag är duktig ^^

Får se vad som händer imorgon, om man ska träffa en kompis eller bara sitta hemma och plugga i 5 timmar ?
Får tänka på saken.
Denna vecka har det ju varit piss kallt ute och så, men i helgen ska det tydligen bli varmt igen =)
Men det är ju lite bra att det har regnat lite efter denna hetta som har varit.
Landet behöver ju olika väderskillnader ibland!
Ska till Fituna på fredag, sen får vi se vad som händer i helgen=)

Nu blev jag törstig....Tjao!

/mt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0