Bio ikväll

Hejsan alla! Haft en bra dag ? Själv har jag gjort det gamla vanliga, datan o sovit.
Men ikväll ska jag gå o se Sommaren med Göran , är den bra? Verkar otroligt rolig iaf =)

Igår efter skolan så va jag med Ewe och Emelie. Först hemma hos mig, sen gick vi runt lite .
Det blev tyvärr lite tårar från oss alla av olika anledningar. Tyvärr<3

måndag börjar iaf skolan på riktigt ! Menar då typ engelska,matte ,svenska o alla dom där grejerna.
Av en konstig anledning längtar jag faktiskt till det :S haha vad har hänt med mig?

Fan ! Kom på att vi ska ta skolfoto på fredag nästa vecka . Haha det längtar jag inte till iaf =P
Ska oxå få någon dag som jag kan shoppa lite med Hannoo.
Sitter faktiskt här och tänker på lite gamla minnen om mig själv.
En period hade jag mest killkläder och gick runt med mössa . Hade mössa på mig varje dag =P

Och lilla som kallad EMO perioden =P
Svarta kläder jämt, målad som ett freak, och lyssnade på EMO/MetalCore och sånt hela tidn !
Lyssnar ju fortfarande på Metalcore o sånt , speciellt Bullet For My Valentine =) Ett sånt otroligt bra band !
Och det bästa med dom är att dom har så himlans bra refränger ! Till och med pappa intygar =D
Var ju med H.P  och såg dom i december 2008. Efter så hade jag tinitus som tusan ! Fick det efter Britney oxå.

Och nu? Vad har jag för stil nu? Haha kallar det nog mest för Madde stil =)
Alla får ju ha sin egen stil, och det viktigaste är att man är nöjd med den själv !

Bloggar mer ikväll när jag kommer hem ! <3

/mt



Kommentarer
Postat av: Anton

Bring me the horizon är ett bättre Metalcore/Deathcore Band:D:D

2009-08-22 @ 18:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0