Shiit about me :D

Heter du ?  Madde Torsson
Hur gammal e du ? 13 bast
Vart bor du ? Stockholm såklart ;)
Är du singel ? Nej <3
Saknar du någon just nu? Jaa, jag gör ju det...
Någon du inte skulle kunna klara dig utan ?  Min käre far( finns många )
Är du duktig på matte? Nej, det kan jag inte påstå
Sov du ensam inatt? Ja tyvärr..
Är du glad just nu? Nja hyfsat
Uttråkad? Kan man säga
Vem gav dig en puss senast? Hmmm, H.P tror jag.
Vem gav dig en kram senast? Pappa
Förebild? Min syster och Abckarin =)
Hur många kontakter har du på MSN? 260 typ =)
Hur många har du varit tsm med iår? 2 st, men ena är jag tsm med ännu =)
Ditt längsta förhållande? Hmm, 10 månader
Någon som förstår dig? Några vänner, speciellt H.P och Hannii
Någon som du hatar ? Cim
Vem snackade du med i telefon senast ? Richard
Är du rädd för att bli övergiven? Yes, det är jag
Svär du ofta ? Haha, aa det gör jag nog xD
Sjunger du i duschen? Kan hända
Är du en morgonperson? Hell no !
Skrattar du år dina egna skämt? Haha såklart ;)
Vill du ha barn? Yes, men inte nu
Skulle göra plastikoperation om det var gratis ? Mjo kanske
Har du glasögon/linser? Nej jag ser skit bra !
Hör du bra? Njea kan jag inte påstå xD
Har du piercingar? i öronen ja !
Syskon? en väldigt fin bror och två underbara systrar !
För många vänner ? Man kan väl inte ha förmånga? Älskar mina vänner !
Rymt hemifrån? Yepp, två gånger tror jag.
Färgat håret? Nej , men slingat =)
Bra självförtroende? Nej, inte direkt. Bättrar på det =)
Sagt ''Jag älskar dig'' till någon ? Jaa
dumpat någon? Jepp !
Gjort något olagligt? haha ja tyvärr så ;)
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Mjo har jag väl.
Somnat i skolan? Ett antal gånger jaa xD
Sovit en hel dag? Det har jag =)
Brukar du titta dig i spegeln många gånger per dag? Varje gång jag går förbi en spegel så jaa =)
Drömde du inatt? Hmm nej .
Gillar du svart? Jaa ! Favorit färgen :D
Litar du på folk? Måste känna dom då om jag ska kunna lita på dom.
Vem fick dig att skratta senast? H.P
Vem fick dig att gråta senast? Vet inte riktigt.
Vem skrek senast på dig ? Damp-Cim
Humör just nu? Hyfsat uttråkad
Fick du sms ifrån senast? Virran

/mt




Kommentarer
Postat av: (L) <33

Nice:D

2009-08-08 @ 21:00:57
Postat av: Karin

"Förebild? Min syster och Abckarin =)"

Herregud du är alldeles för söt Madde! Åh, det där gjorde verkligen min dag! Vi får ta och höras på msn snart va? Puss!:)

2009-08-09 @ 02:19:11
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0