BLOND JAH..

Godmorgon på er ! Äntligen ett mmorgoninlägg . Sitter här och käkar fast jag har skit svårt för det på morgonen.
Syrran blonderade ju håret på mig igår , men vi tog inte underhåret för vi visste inte hur det skulle bli, bar elr dåligt.
Jag tycker det blev bra så nästa vecka så blir det hela håret tror jag =)
Sen silvershampoo som alltid räddar en ;) SÅ bra !
 ''efter bilden'' blev inte så himlans bra men kommer ju lägga upp mycket mer bilder på moi =D såklart...


Före



 Lite konstig ställning men det förendrar ju inte färgen på håret..

/mt :D<3

Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Emelie :)

sv; okej, men det blev ju snyggt!;) gjort idag?

2009-12-08 @ 15:45:27
URL: http://lumano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0