Kul Schema då:P

heejsan//

Nästan ingenting av mitt kommande schema blir som jag skrev.
Mobilen ska jag ju kolla på torsdag(imorrn). Men då blir det inte emeile typ för att jag ska göra en massa läxor då.
Jag pallar inte göra det idaag på denna onsdag...-
Sen på lördag så skulle H.P gå o simma med Love elr vafan det var. Så då kan inte vi åka in till stan o shoppa.
Lite tråkigt ju när man hade sätt fram imot det lite.
Men det kanske blir nästa lördag.

Virrz kande förmodligen krm upp v.8 till moi:D
Då så skulle hon typ vara med i skolan o cheka. You Know..
Vi får se hur det blir med det.
Sen håller man på och planerar en klassfest av nåt slag. Hoppas det krm lyckas!

Puss//.

Kommentarer
Postat av: bobo

schema stavas det!

2009-02-04 @ 21:43:08
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okey...

det e faktiskt skit svår stavning

2009-02-04 @ 22:18:42
Postat av: Bobo

Nej de är inte så svårt. Du e bäst

2009-02-06 @ 21:26:05
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0