BIOKVÄLL MED SYSTRARNA OCH C

 Hej svejs på er !
Skrev tyvärr aldrig igår för vi kom hem ganska sent och gick och la mig på direkten=) trött..
Jag var med mina underbara systrar och C och såg ''Bröllops fotografen''.
Sån sjukt kul film som rekommenderas till er som har humor !
Gjorde faktiskt en liten liten pinsam grej på biografen också .. jag satt krokben på en snubbe som gick förbi och självklart började systrarna garva som fan =P

Sen drog vi och käka , tog en otroligt god pasta jag :D
Kom faktiskt precis hem från Hanna , har pluggat en hel del SO-som måste vara klart på fredag=)
Hade spanska prov idag också, gick ganska bra =D tror jag..

Vi fick ju också våra matteprov igår och inte en vacker syn det =( Så ska så fort så möjligt göra om provet , sen är det fixat !
Nu ska jag käka lite för är döhungrig !

/mt

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0