Its all about .....FUCKIT !

tJAA! Idag på morgonen var jag hos min hudläkare och jag ska börja på dom där jävla tabletterna igen!

I ett år ! Fatta , shiit. Jag orkar inte....

Sen efter skolan drog jag iaf till slussen o mötte upp H.P, dagens köp blev ett par svarta jeans från WD =)

H.P klagar jämt på mig att jag utalar jeans till gins. Haha always !

Ska jag vara ärlig så har jag tappat gnistan lite igen... försöker bättra ! Men allt känns bara så ...åhh!

Träffade Mira ett tag ikväll oxå, hon ser själv att jag börjar förendras. På ett sätt som inte är så positivt..

Vill att allt ska vara bra bara...<3


/mt

Kommentarer
Postat av: Lina

fin färg på bloggen;p

2009-09-19 @ 21:45:18
URL: http://tothelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0