MINA FRAMTIDA TATUERINGAR

Ja, man har ju börjat tänka eller rättare sagt för min del tänkt ganska länge på vad man skulle kunna tänka sig ha för tatueringar.
Haha, jag känner bara nu att jag vill så gärna göra det och bestämt lite vad jag vill ha =)
Men vem vet, det kanske ändras..

 Hearts Burst Into Fire

   Hearts Burst Into Fire har jag nog nästan velat haft i två år, men så funderar jag på att ha Dignity på höften=)

Jag gillar ju egentligen mest text tatueringar, men vill ha ( mkt vad jag vill ha) nån symbolgrej på skuldran och på vaden ....något rockigt...såklart !

 

Godnatt!

/mt


Kommentarer
Postat av: Sis

Mi lajki!

Blev magen bättre?

2010-08-08 @ 16:04:35
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0