NU SKRATTAR JAG SERIÖST SÖNDER MIG

Hej, jo jag vet att jag måste bli bättre på att blogga, men när det verkligen inte finns nånting att blogga om så är det jävligt svårt.
Men nu så måste jag blogga om den här konstigt roliga grejen=)
Jag rensade ut lite lådor och då hittade jag ett lite roligt häfte kan man säga.
På tre små små sidor, knappt det.
Jag måste typ ha gått i förskola elr i ettan x)


               Sagan om Hanna.S och Soher (Suher) av Madeleine..

Nu handlar det om Hanna.S och Gabriella. Dom är för mkt med varandra.

Jag hatar det. Jag blir avundsjuk på dom.

Och Lucas och Hanna.S pussas med varandra, det tycker jag är roligt.

Nu vill jag inte berätta mer..

Nästa Kapitel ..

Idag är jag och Soher(Suher) arga på varann.  Nu ska jag berätta vad jag tycker om Soher.

Nu tycker jag att Soher är dum. Det tycker säkert Soheer med. Hoppas Soher och jag blir vänner.

Ja, tycker bara sånt där e för kul..

Puss på er !<3

 

/mt

 


Kommentarer
Postat av: HP

Mmm! Älska! Surran gjorde väl aldrig något ont? Pedagogisk du var ;)

2010-01-21 @ 18:47:30
Postat av: suher

2010-01-22 @ 19:18:13
Postat av: suher

hahahahhahahahahah faan va längesen XD

2010-01-22 @ 19:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0