VAR LITE UTTRÅKAD


Hur har året 2009 varit för dig? Jo det har varit sådär måste jag säga. 
Bättre än förra året? Ja, det var det nog.
Har du träffat några nya vänner? Yeah, fina vänner !
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? Har många minnen från 2009 men ett av dom alla är nog klassresan i maj på Gotland =)
Har du flyttat under år 2009? Nope..
Har du hittat en ny låt som du älskar?Haha ja ja.
Isåfall vilken?  Den nya goingen är Curses med BFMV =D 
Har du kysst en främling? Nej, inte iår..

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2009?Ganska komplicerad, men i sommar händer det grejer må jag säga =D
Har du varit kär? Jo, jag har ju det 
Har du sagt jag älskar dig till någon? Yes, klart!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Naj du ;) 

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej, tur e .

Har någon i din släkt avlidit? Ja,tyvärr.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Hmm, ja..Jag har några minnen av det men mest på skoj !
Har du varit i slagsmål? Skoj ja!

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Ja, finns lite saker man ångrar såhär i efterhand.
 Isåfall vad? Denna rubrik heter personligt och då vill jag helst inte ta upp det =)  
Har du skämt ut dig? many times ;)...
Har du ljugit för en vän? Jo ..

Har du varit ute en hel natt? En hel natt hmm, en halv natt kanske =D
Har du blivit tagen av polisen? Jag är faktiskt skötsam ;)...
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Klart !
 

SKOLAN&FRITIDEN

Har någon varit elak mot dig i skolan? Ja! Jag är mobbad i skolan, många som mobbar mig för mitt ord socidriftial.. Eller hur Isabella?
 Hatar du någon i din skola? Inte hatar, men kanske inte gillar.
Har du haft alla rätt på ett prov? Hmm kanske något fel , men senaste proven jag har haft i No och Matte har jag fått IG. 
Har du förlorat en vän? Kanske glidit ifrån..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nej, tror faktiskt inte det.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej!
Har du ljugit för en bästavän? Naj, inte ljugit =D
 
Har du många killkompisar? Har ju några goa =D

FEM SKULLE:
Skulle du vilja vara längre? Hehe nej faktiskt inte..
Skulle du vilja väga mer? Skämt eller ?
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Arg och ledsen.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Asså, nej men det finns ju riktigt jäkla snygga , senaste sötnosen är nog Joel Kinnaman .
 Skulle du vilja dricka dig full nu?  Jag mår bra som jag gör nu, så nej.
TIO KAN:

Kan du röra på öronen? Nee..
Kan du slicka dig på näsan?  Jaa ! stolt..
Kan du kolla i kors med ögonen? hihi, OM jag kan ;)
Kan dina föräldrar lita på dig? Pappa kan lita på mig skarpt.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag är sur .
 
Kan du vara på fest utan att dricka?Yes, man kan ha roligt utan =D
Kan dina vänner lita på dig? Klart de kan !
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja,seriöst kan jag det.

FEMTON HAR:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja ?
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jepp=D
Har du ett syskon? Inte ett, utan tre underbara syskon=D
Har du varit full den här månaden?Naj =)
Har dina föräldrar ljugit för dig? Skulle jag tro.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej, men lär göra snart.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nope =)
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jaao.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?Neeej =S
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Inte fyra, men tre =)
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Såklart jag har, men verkligen ingen tanke på att göra det.
 
Har du ljugit på någon fråga än då? Naaj, sant här !


NITTON VEM:
Vem är din bäste vän? Jag har faktiskt några st =)
Vem älskar du? Många många =)
Vem vill du bli full med? Haha , Hanna lätt.
Vem är den bästa artisten? Haha Britney såklart.
Vem pratade du senast i telefon med? Kan ha varit Gabbi
Vem har du en liten crush i? Liten? ingen.
Vem är snyggast i världen? Hehe den jag älskar såklart =P
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Faktiskt H.P !
Vem är snällast i världen? Pappa är en man kan lita på och jag älskar honom!

Vem vill du prata med? Ingen just nu, är inne i detta och musiken.
Vem sov du med senast? Måste ha varit Mira=)



Vem såg du full senast? Haha, Hanna kanske ;)
Vem vet allt om dig? Måste vara Hanna och H.P =) 
Vem kysste du senast? Hmm...
Vem kramade du senast? Isabells =)
Vem kan berätta allt för dig? H.P =)
Vem kan du berätta allt för? Dom jag litar på.

ANNAT:
Vad blir ditt namn baklänges eddaM nossroT x)
Har du gjort en snöängel i år? Räknas det om man brottar ner Gabbi i snön ? Hon e ju en ängel ;) 
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Oj , shit. Ingen aning.
Har en dröm gått i uppfyllelse? Snart lär den väl kanske göra det..
Tycker du att sengångare är söta? Haha ja, varför inte ?
Har du någon gång testat karate? haha på Gabbi ja.. 
Första sporten du gick på? Haha , hatar sport !
Minimorötter eller pommes frites? Pommes !
Vad längtar du mest till just nu? Till en viss i sommar (L)
Hur gammal har du tänkt bli? Så gammal så jag fortfarande har bensin i kroppen;)
Har du haft vattkoppor? Faktiskt så har jag aldrig haft det =O!
Vad drömde du inatt? haha, om att jag var med i en tågolycka i Göteborg =S
Vilken tv-serie är bäst? Bra fråga..
Vad åt du senast? Goa potatisbullar =D Vanlig husmanskost.
 Vad är du mest rädd för i hela världen? Att jag ska bli helt ensam..
 Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Om jag ser nåt som ser roligt ut x)
Snyggaste läraren? Hehe, INGEN!
Är du mörkrädd? Nje =D
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?Jag undrar vad det kan vara ?!! =P 
Riktig gran eller plastgran? Riktig såklart !
Tänt eller släckt när du ska sova? Svart som själva emot =D 
Godaste drickan till frukosten? Skulle kunna tro att det är vanlig apelsinjuice =)
Har du spelat tjej i en teater? Men gud, ja.
Duscha eller bada? Kan inte välja!
Har du gråtit i skolan nån gång? Ja..
 Hur tar du dig till skolan? I walk ;)
Sjunger du på toa? Ibaldn faktiskt , haha !
Vilken färg har din jacka? Black ;)
Använder du långkallingar? Faktiskt inte.
 Är du höjdrädd? Nej, elr jo..Kanske lite =D
Vilket land vill du åka till? USA såklart! Min dröm.
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Isabells, gills det om hon kittlade mig ?(A)
Vad ska du göra NU? Nu ska jag svara klart på dom här frågorna =) 

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jaop.
Har du sett din bästa vän gråta? Såklart.
Vilka vitaminer åt du när du va liten? Du, det kommer jag inte ihåg..
Har du fått någon komplimang idag? Jaapp=D
Har du varit med i en rättegång? Näää
Är du polare med grannarna?När jag var liten var jag jämt med Teo=)
 
Vilka språk talar din mamma? Svenska.
Vilka länder har du bott i?Sverigeeee.
Senaste piercingen? Ett halvt hål i läppen =D haha..
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår skulle jag tro.
 
Gay? Always;) Nej..
Har du däckat/spytt för att du druckit? Naj ;)
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Haha nej , icke.  Men jag kom på en ide nu..
Suger det här? Börjar bli lite tröttsamt-.-
Har du varit på stranden? Yes ja!
Minns du din/dina musiklärares namn? men ja !  Eller nej, inte min första (A)
Hur bra är din syn? Jag kan se baktierier !
Har du varit på ett party? I Have.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Hell no!
Har du varit utomlands? iår, två gånger =)
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? I sommar gifter sig min syster i Italien så det lär bli det bästa!
 
Var är dina syskon just nu? Antagligen hemma hos sig själva =)
 
Vad var den senaste drömmen du minns? Haha, tågolykan i göteborg =D
Vilken tid gick du upp i morse? Halv sju =)
Vad ska du göra i helgen? Ha roligt ! Kompisar =)
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? ''Det är Isak som bestämde vad jag skulle skriva, men jag har lektion nu så tyst ;-)''
 
När var du riktigt sjuk senast? Några månader sen kanske ? 
 
Vem är den senaste kändisen du tog på? Brad Pitt !? Nej men vafan...=P 
Vad finns i din bakficka?Ingenting..=O
Har du färglinser? Nepp!
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov så gott .
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar om jag fått några SMS eller missade samtal på mobilen.
Vad ska du göra efter det här? Chatta blire väl =)

Detta var tagit från Abckarin =)


/mt<3

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Läst allt nu!^^ Haha!



Ha en bra kväll!

2010-01-13 @ 20:09:26
Postat av: Bella

Jag mobbade såååå inte dig! :P

2010-01-14 @ 19:01:42
URL: http://idabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0