JAG ÄR EN PERFEKT ''NATTARE''

Halloj på er !
Ni får ursäkta att jag inte bloggat på några dagar men det har ju varit hit och dit med bygglov, fram och tillbaka från Skåne ( btw ska jag dit imorgon igen, sista gången).
Så idag sover Mollsan över här, hon ville att jag skulle natta henne (A)
Så saga skulle jag såklart läsa, men skit tråkigt tyckte vi båda så det slutade med att jag fick klia/gosa henne på ryggen i 20 minuter tills hon somna=)
Hon somnade om några gånger på min arm och så höll hon i min hand, tyckte det var otroligt gulligt !

Så snart är det midsommar, nu på fredag... blir att dra ut till Tyresö till några , det gamla vanliga stället man firar midsommar på =)

 
Haha gulligt, när Molly var några dagar och jag var... 8 år =D
/mt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0