MYSKVÄLL HOS BELLA ♥

Hej på er alla !
Yepp, jag har börjat njuta av mina dagar nu på detta sommrlov =)
Skulle vilja ha lite mer sol bara , poi diventa perfetto !
Påtal om lite italienska där så blir det ju Italien om två veckor, då kan man snacka om sol!
Bröllop också =) Känns himla gött faktiskt.

Igårkväll var tjejerna samlade hemma hos Bellson som fyllde år , stort grattis nu i efterskott =)
Så ni får vara beredda på lite drogade bilder =D ↓
(OBS att Fia låg på mig hela kvällen =D )
(
 
                                                                                                                  ''Champagne ''!










 Ett himla roligt körsbär som satt ihop =D

 Söta bellson !

 Ser inte ut som jag har Converse på maaaj =O

/mt ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna'

Hej! Allt bra? :)

Vi skulle tycka det var jätteroligt ifall du ville vara med och tävla om en länkning i vår veckans blogg!

För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/vi-kor-pa-veckans-blogg.html



KRAM JOHANNA OCH LANA! <3

2010-06-11 @ 22:22:41
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0