5 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG !

Kan inte gå själv på is: Haha, har typ alltid varit rädd för is! Så då kan ni tänka er att jag har varit tvungen att hålla i folk hela vintern när man varit ute. Inte kul att ha den skräcken..


Älskar knäpp plast: Vet inte hur det stavas eller vad det egentligen heter men jag vet att jag älskar det !
Sån där plast med bubblor på(A) Otroligt kul att knäppa på, så sånt där kan jag sitta med i nån timme .


Håller jämt på någons axel när jag går i matsalen:  Ja, fråga mig inte varför men så är det bara !


Otroligt perv (enligt många) :  Haha, många säger att jag ''håller på'' väldigt mkt , snacket och aa.
Vet inte riktigt om jag håller med om det ;)


Älskar mjäll: Många av er tänker nog nu fyfan va äckligt men det är faktiskt kul=D
Något jag alltid älskat att kolla mjäll.
För få antal år sedan slog sis och jag vad om att om jag fick kolla hennes hår så fick hon klämma finnar om jag hade några ! Låter konstigt, jagvet.
Så akta er som har mjäll för jag blir galen !

Tack för mig !

/mt.








Kommentarer
Postat av: Sis

De va inte mjääääll!Bara liten släng av psoriasis!

2010-03-21 @ 00:50:31
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: MOA

fin blogg du har! :) kommentera min ! :D

2010-03-27 @ 23:31:35
URL: http://moatemrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0