SJUK DRÖM

Godmorgon på er !
Sovit jävligt inatt asså, hostat hela tiden så vaknat av mig själv.
Plus att jag drömde en sjuk dröm ..
Först att jag skulle gifta mig med nåt psyko som gick runt och mörda alla som han inte ville skulle komma på bröllopet. Sen att jag mötte mormor på trädgården och hon kramade mig.
Jag sa att jag har haft det förjävligt utan henne med tårarna som bara rann.
''Det kommer bli bra ska du se'' sa hon.
Ne men vakna sista gången och kollade på klockan att den var nio men kunde inte somna om.
Gick ner och kom på att jag glömde ställa om min klocka inatt så den var tio=)

Morgonens början är hostmedicinersom blivit  tagna och börjar känna mig lite hungrig .

/mt



...@@.............@@

..@.....@.......@....@

...@.......@.@.......@

......@......@........@

[email protected].......@

..........@.........@

...........@......@

...........@...@

..........@.@

.........@






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0