SOVER HOS MADDSON

Hej!
Idag vaknade jag vid halv 2 så har inte hunnit med så mycket...
När jag vaknade så gjorde jag frukost och satte mig i soffan med mitt täcke och frukost och degade. Sen var klockan plötsligt halv 6 så då skulle jag hem till Madde på middag och sova. vi åt pommes och fläskfilé så jag fick lite quarn ist. Sen såg vi alla på "mitt stora feta grekiska bröllop"... Den var väl rolig men det känndes som att den precis hade börjat när eftertexterna började rulla. Just nu sitter madde och jag vid datorn som vi har gjort de senaste 4 timmarna! :O men nu ska vi lägga oss... Eller iaf göra oss i ordning! :)
Kram och Godnatt!!
//Bella


Tagen av Madde på Alice i underlandet i sommras!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0