HEJ FANS!!

Tjena , det var ett tag sen !
Men man kan inte ha huset tomt jämt, eller hur ?
För några veckor sen så var jag i Barcelona med faster och morsan, lite bilder kommer på det senare tänkte jag !
Idag började jag halv tio så fick lite sovmorgon,skönt !
Slutade runt tre och sista lektionen var NO som gick jävligt bra faktiskt, tycker för övrigt det ämnet inte är så roligt.
Lämnade in min SO/SV uppsats om Buddhism och Islam idag också, blev hela 14 sidor ! ^^
Imorgon ska jag och Joel fixa lite brunch och sedan så kommer brorsan&familjen och gör oss sällskap =)
Tänkte se klart Idol och någon film innan vi lägger oss och förbereder oss för morgondagens härliga ting !
/mt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0